Producenci
Kontakt

Szop Market

Żelazna 6
10-419 Olsztyn
NIP: 7391000194

tel: 519 327 812
e-mail: kontakt@szopmarket.pl

Zwroty

Zwroty towarów

  1. Jeśli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru. Zwrot przysługuje w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez stronę internetową, telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej). Prawo do zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy umowę zawarto na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym sklepie stacjonarnym.
  2. Odstąpić od umowy mogą Państwo w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym weszli Państwo (lub w inna wskazana przez Państwa osoba) w posiadanie towaru. Nie muszą Państwo podawać jakiejkolwiek przyczyny odstąpienia od umowy. Zwrot towarów następuje na Państwa koszt.
  3. Aby zwrócić towar prosimy o skorzystanie z formularza zwrotu online (tylko dla zarejestrowanych klientów, w zakładce Moje zamówienia) lub papierowego formularza, który znajduje się w przesyłce. Formularz zwrotu można pobrać.
  4. Zawracany towar należy starannie spakować (najlepiej do kartonu, w którym towar dostarczono) i wraz z wypełnionym formularzem zwrotu przesłać na adres: Agroma Olsztyn Grupa Sznajder Sp. z o.o., ul. Towarowa 9, 10-416 Olsztyn z dopiskiem „Zwrot szopmarket.pl”.
  5. Towar może być zwrócony do jednego ze sklepów naszej sieci. Lista sklepów jest dostępna Zwrot płatności nastąpi na ogólnych zasadach w terminie 14 dni od zwrotu towaru.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. W razie zwrotu odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte, chyba że wyraziliście Państwo zgodę na inne rozwiązanie. Nie ponoszą Państwo żadnych opłat związanych ze zwrotem. Jeżeli płatności dokonano w formie pobrania gotówki przy odbiorze, zwrotu płatności będzie dokonany na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
  9. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl